Euroflorist
FAQ - Få svar på dine spørgsmål

FAQ - Få svar på dine spørgsmål

På denne side har vi samlet de spørgsmål som vi oftest får fra vores kunder. Finder du ikke svar på dit spørgsmål nedenfor så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 47 10 05 50 eller på info@euroflorist.dk. Vi hjælper dig med glæde!

Tidspunktet for levering kan variere da butikkerne har egne leveringsaftaler. Levering sker gerne mellem 08:00 – 21:00 på hverdage og 09:00 – 16:00 på lørdage afhængig af floristernes budtider. Leveringer til firmaadresser sker inden for kontortid, og skal bestilles i god tid.

Vi er i gang med at indføre den service at vores kunder får en leveringsbekræftelse på SMS når blomsterne er kommet frem til modtageren. Vi har dog ikke denne service på alle blomsterbestillinger.
Hvis du ikke har modtaget en SMS og heller ikke har hørt noget fra modtageren, så er vores kundeservice altid behjælpelig med at give dig en leveringsbekræftelse. Kontakt dem direkte på tlf. 47 10 05 50 eller på e-mail info@euroflorist.dk

Vi garanterer levering samme dag hvis bestillingen gennemføres inden klokken 12.00 mandag til fredag og før klokken 10.00 lørdag. Vi kan ikke garantere levering søndage og helligdage. Hvis der gives en garanti på disse dage så vil en liste findes på vores hjemmeside med de respektive tider og steder som garantien gælder for. Bestillinger til levering på dage som ikke er omfattet af leveringsgarantien, vil blive leveret dagen før eller førstkommende hverdag.

Euroflorist kan ikke garantere levering på bestemte tidspunkter. Vi vil dog altid forsøge at imødekomme eventuelle ønsker. Ved begravelser overholder vi naturligvis tidspunktet for begravelsen og vores florister er der i god tiden inden.

Vi skal have modtaget bestillingen senest kl. 14 dagen inden begravelsen hvis vi skal kunne garantere levering. Foregår begravelsen en mandag, skal vi have bestillingen senest fredag kl 14.00 for at kunne garantere levering. Ønskes der bånd med påtrykt tekst, skal vi have bestillingen senest 2 hverdage inden begravelsen finder sted.
Obs. Ved begravelser der indfalder dagen efter en helligdag, som f.eks. lørdag efter langfredag eller fredag efter Kristi Himmelfart, så skal vi have bestillingen senest kl 14. hverdagen inden helligdagen for at kunne garantere levering.

Vi kan ikke garantere levering på søndage og helligdage medmindre andet er skrevet på hjemmesiden. Bestillinger til levering på dage som ikke er omfattet af leveringsgarantien vil blive leveret dagen før eller førstkommende hverdag.

Når du skriver modtagerens oplysninger og kortteksten så kan du også fylde i feltet "Instruktioner til blomsterhandleren". Her kan du skrive hvis du har nogle ønsker i forhold til buketten. Du kan også skrive hvis modtageren er allergiker så vores florist vælger blomster uden stærk duft.

Kontakt vores kundeservice hurtigst muligt på tlf. 47 10 05 50 eller på e-mail info@euroflorist.dk, så skal vi forsøge at rette op på fejlen.

Send os en e-mail om at du gerne vil annullere din bestilling og hvilket ordrenr. det gælder. Vi skal have denne e-mail senest kl 8.00 på leveringsdagen hvis vi skal have mulighed for at annullere bestillingen. Hvis ordren er over 1000 kr, så skal vi have besked om dette senest to hverdage inden levering. Dvs. torsdag kl. 8.00 hvis leveringen er den følgende mandag, og onsdag kl. 8.00 hvis levering er den følgende fredag. Udenfor vores kontortid kan du kontakte os på e-mail info@euroflorist.dk.

Hvis kvaliteten eller udførelsen ikke lever op til forventningerne, beder vi dig kontakte den leverende florist (kontaktoplysninger står på indpakningspapiret på buketten) eller Euroflorists kundeservice. Tlf. 47 10 05 50 eller e-mail info@euroflorist.dk. Dette skal gerne ske hurtigst muligt efter levering så vi kan rette eventuelle fejl eller mangler. Da blomster er en ferskvare, er det nødvendigt at man henvender sig hurtigst muligt efter leveringen så vi har mulighed for at vurdere varen og eventuelt bytte den. Reklamationer modtages kun på produkter der kan returneres.

Du kan søge på bynavn, postnummer eller blomsterbutikkens navn her:  Find blomsterhandler

Nederst i vores nyhedsbreve er der et link hvor du kan afmelde dit abonnement. Tryk på dette link og du vil blive fjernet fra vores malingliste. Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice på  info@euroflorist.dk så kan de slette dig fra listen.

Det er forskelligt fra land til land hvor meget det koster at sende blomster. Gå ind på vores udlandsside og vælg hvilket land du vil sende til. Under buketterne vil du kunne se hvor meget det koster at sende til det pågældende land.

Gavekort kan købes i butikker i vores netværk, og du kan købe dem som gave til dine blomster i vores webbutik. De kan bruges som betaling i butikkerne og i vores webbutik.

Find en Eurofloristbutik i dit nærområde på vores hjemmeside under  Find blomsterhandler  eller kontakt vores kundeservice på tlf. 47 10 05 50 eller e-mail info@euroflorist.dk

Vores rabatkoder kan kun bruges i vores webshop. Koden bruges på trin 3 i bestillingsprocessen når man udfylder egne oplysninger som bestiller. Rabatterne kan kun anvendes i en begrænset periode. Information om dette findes i det materiale som man modtager i forbindelse med rabatkoden.

Venligst kontakt os hvis der opstår problemer med en rabatkode, enten på telefon 47 10 05 50 eller e-mail info@euroflorist.dk

Kundservice