Brug koden LOVE15 når du bestiller og få 15% rabat på vores valentinsblomster. Gælder t.o.m. 8. feb.
Min konto
FAQ - Få svar på dine spørgsmål

FAQ - Få svar på dine spørgsmål

På denne side har vi samlet de spørgsmål som vi oftest får fra vores kunder. Finder du ikke svar på dit spørgsmål nedenfor så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig med glæde!

Tidspunktet for levering kan variere da butikkerne har egne leveringsaftaler. Levering sker gerne mellem 08:00 – 21:00 på hverdage og 09:00 – 16:00 på lørdage afhængig af blomsterhandlernes budtider. Leveringer til firmaadresser sker inden for kontortid, og skal bestilles i god tid.

De buketter som leveres i en blomsterbox levereres af BEST Transport eller Gordon Delivery. Leveringen af disse buketter sker mellem 18.00 og 22.00 med BEST og mellem 16.00 og 22.00 med Gordon. Det vil fremgå på produktsiden hvem som kan levere blomsterne.

Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål ang. din levering.
Telefon: (+45) 47 10 05 50
Mandag - Fredag: 9.00 - 11.00
Chat
Mandag - Fredag 11.00 - 17.00
Lørdag: 9.00 - 12.00

Vi er i gang med at indføre den service at vores kunder får en leveringsbekræftelse på SMS når blomsterne er kommet frem til modtageren. Vi har dog ikke denne service på alle blomsterbestillinger, men på langt de fleste.


Hvis du ikke har modtaget en SMS og heller ikke har hørt noget fra modtageren, så er vores kundeservice altid behjælpelig med at give dig en leveringsbekræftelse. Kontakt dem direkte på tlf. 47 10 05 50, chat eller på e-mail info@euroflorist.dk

Vi kan tilbyde levering samme dag for flere byer helt frem til kl. 15 samme dag på hverdage og kl. 12 på lørdage. Hvis vi ikke kan levere til den by som du ønsker at sende til, så vil du få information om dette når du indtaster postnummer og by. Hvis du får information om att vi ikke kan levere, kan du prøve at vælge næstkommende dag eller tjekke at du har skrevet postnummer og by korrekt.

Blomster der leveres i en Blomsterbox med BEST Transport eller Gordon Delivery kan bestilles frem til kl. 13 med levering samme dag. 

Vi kan ikke garantere levering søndage og helligdage, undtagen på dage som Mors dag, Fars dag, juleaftensdag og nytårsdag.

Euroflorist kan ikke garantere levering på bestemte tidspunkter. Vi vil dog altid forsøge at imødekomme eventuelle ønsker.

Ved begravelser overholder vi naturligvis tidspunktet for begravelsen og vores blomsterhandlere er der i god tiden inden.

Vi kan ikke garantere levering på søndage og helligdage medmindre andet er skrevet på hjemmesiden. Bestillinger til levering på dage som ikke er omfattet af leveringsgarantien vil blive leveret dagen før eller førstkommende hverdag.

Når du skriver modtagerens oplysninger og kortteksten så kan du også fylde i feltet "Instruktioner til blomsterhandleren". Her kan du skrive hvis du har nogle ønsker i forhold til buketten. Du kan også skrive hvis modtageren er allergiker så vores blomsterhandler vælger blomster uden stærk duft.

Kontakt vores kundeservice hurtigst muligt på tlf. 47 10 05 50, chat eller på e-mail info@euroflorist.dk, så skal vi forsøge at rette op på fejlen.

Vi har en behandlingstid på 24 timer for ændringer/annulleringer. Hvis vi modtager ændringer på leveringsdagen eller dagen forinden, vil vi forsøge at tilgodese ændringen, men vi kan ikke garantere at din ændring bliver gennemført.

Ved højtider, som Jul, Valentinsdag og Mors dag, kan minimumstiden for behandling forlænges med 72 timer. På grund af  den store volumen af bestillinger planlægges og forberedes de i god tid. Det gør at det ikke i alle tilfælde er muligt at foretage ændringer.


Telefon: (+45) 47 10 05 50
Mandag - Fredag: 9.00 - 11.00
Chat
Mandag - Fredag 11.00 - 17.00
Lørdag: 9.00 - 12.00
E-mail info@euroflorist.dk.

Hvis kvaliteten eller udførelsen ikke lever op til forventningerne, beder vi dig kontakte Euroflorists kundeservice. Tlf. 47 10 05 50, vores chat eller på e-mail info@euroflorist.dk. Dette skal gerne ske hurtigst muligt efter levering så vi kan rette eventuelle fejl eller mangler. Da blomster er en ferskvare, er det nødvendigt at man henvender sig hurtigst muligt efter leveringen så vi har mulighed for at vurdere varen og eventuelt bytte den. Reklamationer modtages kun på produkter der kan returneres.

Du kan søge på bynavn, postnummer eller blomsterbutikkens navn her:  Find blomsterhandler

Nederst i vores nyhedsbreve er der et link hvor du kan afmelde dit abonnement. Tryk på dette link og du vil blive fjernet fra vores malingliste. Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice på  info@euroflorist.dk så kan de slette dig fra listen.

Det er forskelligt fra land til land hvor meget det koster at sende blomster. Gå ind på vores udlandsside og vælg hvilket land du vil sende til. Under buketterne vil du kunne se hvor meget det koster at sende til det pågældende land.

Vores gavekort kan købes i butikkerne i vores netværk, og kan bruges som betaling i vores webshop og i vores blomsterbutiker. Du indtaster gavekortskoden når du har lagt et produkt i varekurven. Koden indtastets i feltet "Jeg har en rabatkode".

Find en Eurofloristbutik i dit nærområde på vores hjemmeside under  Find blomsterhandler  eller kontakt vores kundeservice på tlf. 47 10 05 50 eller e-mail info@euroflorist.dk

På vores gavekort står der et gavekortsnummer på bagsiden under stregkoden. Koden som skal bruges i vores webshop skal skrabes frem i feltet til højre på bagsiden af gavekortet. Er koden skrabet kan gavekortet ikke efterfølgende bruges hos en blomsterhandler.

Vores rabatkoder kan kun bruges i vores webshop. Koden kan indtastes når nu har lagt et eller flere produkter i varekurven. Rabatterne kan kun anvendes i en begrænset periode. Information om dette findes i det materiale som man modtager i forbindelse med rabatkoden.

Du skal indtaste koden når du indtaster modtagerens oplysnigner i feltet: "Jeg har en rabatkode". Koden findes under det zebrafarvede felt og er ridset, brug ikke koden under stregkoden.