Euroflorist

Kontakt os i dag for at blive medlem af Europas hurtigst voksende netværk af blomsterhandlere!


I mere end 30 år har vi hos Euroflorist stillet de nyeste værktøjer og et højt supportniveau til rådighed for blomsterhandlere, så de kan modtage millioner af bestillinger på blomsterforsendelser og tilbyde deres kunder forsendelsestjenester. På grund af vores omfattende erfaring på blomstermarkedet tilbyder vi vores blomsterhandlermedlemmer flere ekstra tjenester og produkter, så de kan forbedre deres uafhængige lokale blomsterforretning.

 

Hvorfor tilslutte sig Euroflorists netværk?
Lige fra begyndelsen har vi haft en klar, enkel tilgang til blomsterforsendelsesbranchen. Derfor er vi i dag et af de største blomsterhandler til blomsterhandler-netværk i Europa med 9.700 medlemmer i 10 lande. Ud over Euroflorists direkte netværk i Europa er vi det største ordresendende medlem af Teleflor International-netværket, som omfatter over 54.000 blomsterhandlere i hele verden. 

Det, som vores blomsterhandlere sætter størst pris på ved Euroflorist, er vores enkle arbejdsmåde, kvaliteten af de tilknyttede blomsterbutikker i vores netværk og det faktum, at vores medlemskab er frivilligt. Som medlem har du fuldstændig kontrol over din butik og den måde, den ser ud på, og du kan stadigvæk styre din forretning på den måde, du finder bedst i forhold til kunderne, uden indblanding fra Euroflorist. Derved bliver brugen af vores forsendelsestjeneste en fordel for din forretning.

Markedspladsen:
Euroflorist har skabt Markedspladsen for at hjælpe vores medlemmer med en enklere og mere rentabel hverdag. Markedspladsen er vores indkøbsportal hvor man skal kunne få alt til sin butik; snitblomster, planter, vaser, chokolade, vin OSV. Vi handler direkte med gartnere og leverandører, og sikrer på den måde et kæmpe udvalg med altid friske varer. Markedspladsen henvender sig til alle vores medlemmer i hele Europa, hvilket også gør at vi kan få gode, lave priser på en lang række produkter.

 

Hvordan fungerer det?
Vi giver dig alle de nødvendige værktøjer og materialer, så du kan modtage bestillinger på levering og forsendelse fra dine kunder med det samme. Efter at du er blevet medlem hos Euroflorist, vil du modtage en pakke med bestillingsformularer, plakater, klistermærker og andet materiale til din butik. Desuden kan du få adgang til vores online ordresystem til blomsterforsendelser, kaldet Bring, direkte på internettet, hvor du kan sende og modtage bestillinger. Derudover kan du nemt kommunikere med Euroflorist via fax og telefon. En gang om måneden vil du modtage en kontoopgørelse, der viser dine indgående og udgående ordrer samt din kontos saldo. Som en del af vores medlemsaftale er du garanteret, at vi betaler dig for dine leveringer.

 

Vi er her for at tjene dig
Når du har brug for hjælp, står vi til rådighed. Vores kontor har åbent, når din forretning er åben, også om lørdagen. Du kan kontakte os på telefon, e-mail eller fax.

 

Tlf: +45 47 10 00 50                            Åbningstider:
Fax: +45 47 10 00 75                          Man - Fre: 9:00 - 17:00
Mail: butik@euroflorist.dk                    Lør: 9:00 - 12:00

 

Top ti over fordele ved Euroflorist-netværket

 

1. Euroflorist er en "blomsterhandlervenlig" organisation, så blomsterhandlerne forbliver uafhængige
Du træffer dine egne beslutninger om, hvordan du styrer din blomsterbutik, markedsfører den over for kunderne og imødekommer behovene på dit marked. Til forskel fra andre forsendelsesorganisationer tvinger vi dig ikke til at sende et bestemt antal bestillinger eller forbyder dig at deltage i andre netværk eller tvinger dig til at overholde en lang række regler. Når du bliver medlem hos Euroflorist, skal du ikke betale et stort, kontant depositum, og du bliver ikke tvunget til at købe ejerskab i vores forsendelsestjeneste for at blive medlem. Vi ønsker, at du skal være vores partner i blomsterbranchen.

 

2. Flere bestillinger til dit lokale leveringsområde
Hvert år modtager vi millioner af blomsterbestillinger til levering i hele Europa. For at øge antallet af bestillinger, vi sender til vores blomsterhandlernetværk, investerer vi i marketing med vores online websteder til e-handel, erhvervskunder og flere internationale handelspartnere. Vi kan også tilbyde dig dit eget skræddersyede websted, så du kan tilbyde nem onlinebestilling til de kunder, der kommer ind fra gaden, og tiltrække nye kunder på internettet, så du kan øge antallet af bestillinger til levering.

 

3. Lave medlemsomkostninger og høje bestillingsprovisioner
Vi har de laveste priser på det lokale marked, hvad angår medlemskab af forsendelsesorganisationer, og de mest retfærdige provisionsstrukturer i forbindelse med afsendelse og modtagelse af bestillinger. Hos Euroflorist modtager du en højere provision for ordrelevering end hos andre netværk, og du modtager en konkurrencedygtig salgsprovision på alle bestillinger, du sender til Euroflorist-netværket fra din butik. I årets løb tilbyder vi incitamentprogrammer såsom reduktioner, ekstra provisioner og rejsebelønninger for at motivere dig til at sende flere bestillinger.

 

4. Samarbejd med andre professionelle blomsterhandlere
Blomsterbutikker, der er medlem hos Euroflorist, skal opretholde en professionel virksomhedsstandard. Skønt vi tror på diversitet, kreativitet og innovation på blomsterhandlerniveauet, stiller vi også visse krav for at kunne bibeholde dit medlemskab i blomsterhandlernetværket. Kravene for at blive medlem som blomsterhandler omfatter blomsteruddannelse, flere års erfaring, produktsortiment og god kundeservice. Vi samarbejder med vores medlemmer for at forbedre Euroflorist-netværkets kvalitet og standarder gennem kommunikation, blomsterinspiration og tjenester til levering af blomsterbestillinger.

 

5. Websteder, online ordrebehandling, gavekort og meget mere
Andre tjenester fra Euroflorist omfatter skræddersyede websteder til blomsterhandlerne, online ordreoverførsler med vores system Eflorist og en af vores mest populære gaveideer, Euroflorists gavekort. Som medlemsbutik kan du sælge, modtage og indløse vores gavekort. Kortene er sikre, fås på flere beløb, kræver et minimum af administration og har tiltrukket tusindvis af kunder til vores medlemsbutikker. Gavekort blev første gang lanceret i Sverige i 1988, og siden da er millioner af gavekort blevet solgt i hele Europa.

 

6. Få kundeservice på et højt niveau og support fra blomsterhandlere
Euroflorist driver kontorer i hvert af de lande, hvor vores direkte blomsterhandlernetværk er placeret. Da de er bemandet af lokale medarbejdere, kan du være sikker på at få kundeservice på højeste niveau, når du kontakter os. Derudover har vi en af de største IT-afdelinger i blomsterbranchen for at sikre, at vores handelsplatform, websteder og andre supportsystemer virker effektivt hele døgnet.

 

7. Høj salgsprovision
Som medlem hos Euroflorist får en høj salgsprovision. Du får et personligt log ind til vores system, hvor du nemt og sikkert sende og modtager dine ordrer. Her ser du også hvilke kursus tilbud der er, medlemsmøder og øvrige nyheder fra Euroflorist.

8. Møder og seminarer for blomsterhandlere
Hvert år arrangerer vi seminarer for blomsterhandlere over hele Europa. Seminarerne er udelukkende for dig som medlem, og møderne ligger altid om aftenen. Seminarerne omfatter foredrag om de seneste tendenser i blomsterbranchen, nyheder om Euroflorist og generelle forretningsaktiviteter. På bestemte møder i løbet af året er vi vært for særlige designarrangementer, og Euroflorist deltager i de store brancheudstillinger.

 

9. Rabatter på tjenester for din forretning
Som medlem vil du fra Euroflorist modtage rabatter og fordele fra tredjepartsleverandører, der vil være med til at gøre din forretning større og mere effektiv. Vi har på dine vegne forhandlet rabatter og særlige tilbud til flere fordele såsom blomsterbinding og gavebøger, telefontjenester, internettjenesteudbydere, gavepakker, marketingtjenester og kreditkorttilbud.

 

10. Fordele ved varemærket Euroflorist
Euroflorist er i dag et velkendt varemærke blandt millioner af tilfredse kunder. Når de ser Euroflorist-logoet i din butik, vil de føle sig sikre på at få service af høj kvalitet. Som medlem arbejder vi sammen for at øge værdien af varemærket og deraf fordelene for din blomsterforretning