Levering samme dag e-mærket webshop Betal med MobilePay
Min konto
Information Valentinsdag

Valentinsdag - værd at vide

Den 14. februar er det Valentinsdag og vil du forkæle din skat kan vi hjælpe dig. Bestil en af vores smukke Valentinsdag-buketter, så leverer vi overraskelsen med bud. Her finder du alt det der er værd at vide.

Blomster
Den store efterspørgsel på blomster til Valentinsdag betyder at udvalget hos de enkelte blomsterhandlere kan variere kraftigt og at visse blomster erstattes med lignende blomster i lignende farver. Derfor kan det produkt der leveres adskille sig lidt fra billedet på hjemmesiden. Vores florister gør selvfølgelig deres bedste for at levere et produkt der svarer til den buket der er bestilt. Antallet af blomster i buketten kan variere afhængigt af lokale priser og udvalg, med mindre et bestemt antal er specificeret i produktbeskrivelsen.

Til Valentinsdag kan priserne på visse blomster stige. Priserne styres af de store blomstergrossister i Holland, og dette har Euroflorist ikke nogen indflydelse på. Vi har derfor et ekstra bredt sortiment med forskellige blomster og buketter for at kunne tilbyde produkter i alle prisklasser.


Levering
Vi kan stadig levere til Valentinsdag. Du får besked hvis bestillingsfristen til det valgte leveringssted er overskredet. Får du ingen advarsels pop-up når du indtaster modtagerens adresse, så kan vi levere vi blomsterne på Valentinsdag.

Levering til privatadresser sker i tidsrummet kl. 08.00-21.00 og til virksomhedsadresser kl. 08.00-16.00. Undtagelser kan forekomme.

Vi gør alt hvad vi kan for at imødekomme dine ønsker, men vi kan desværre ikke garantere et bestemt leveringstidspunkt, da dette afhænger af hvilket budfirma den enkelte blomsterhandler benytter.

Ændringer eller annulleringer kan ikke garanteres, da produkterne i visse tilfælde påbegyndes dagen inden, for at levering kan udføres på ønsket dato.

Leveringsstatus oplyses i det omfang det er muligt, men da både kundeservice og blomsterhandlere er under stor belastning til Valentinsdag, vender vi ved direkte henvendelse tilbage med ønsket information så hurtigt som muligt.


Vær opmærksom på at floristen kan ringe til modtageren for at sikre at levering er mulig, uanset om der ved bestilling er valgt at blomsterne gerne må afleveres hos nabo eller sættes ved døren.

For at vi kan levere din blomsterhilsen til Valentinsdag, er det vigtigt at vi får de rette oplysninger om modtagerens adresse! Skulle der være fejl i din bestilling kontakter kundeservice dig. Hvis de ikke får fat i dig, vil vores blomsterhandlere gøre deres bedste for at levere blomsterne alligevel.


Når du bestiller:
• Husk at skrive afsender i kortteksten, så modtageren ved hvem han/hun skal takke
• Har du modtagerens telefonnummer? Jo flere numre desto bedre
• Vælg gerne at blomsterne må sættes ved døren eller afleveres hos naboen
• Vores blomsterhandlere forbereder bestillingerne allerede dagen inden levering, derfor kan vi ikke garantere at vi kan foretage ændringer tæt på leveringsdatoen.

Når du bestiller, skal du igennem følgende trin:

  1. Find den/de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Indtast modtagerens oplysninger, vælg leveringsdato, og personlig hilsen - husk at skrive afsender i kortteksten, så modtageren ved hvem han/hun skal takke!
  3. Vælg betalingsmåde og indtast dine oplysninger.
  4. Godkend vores forretningsbetingelser.
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice via ? HJÆLP-ikonet i nederste højre hjørne. Her finder du også svar på de mest almindelige spørgsmål.

Rabatkoder kan kun benyttes på euroflorist.dk og indtastes i feltet "Jeg har en rabatkode" i indkøbskurven eller på sidste side i inden betaling. Når du har indtastet koden, aktiverer du den ved at klikke på knappen "Aktivér" til venstre for feltet.