Hos Euroflorist har vi et mål om at have Danmarks bedste floristnetværk. Med kvalitet og håndværk som nøgleord, er det vigtigt for os at vores kunder får den bedste oplevelse.
Euroflorist startede i Danmark i 1957 som Blomstergave og blev senere en del af Euroflorist. I dag er vi Europas største blomsterformidlingsnetværk med egne floristnetværk i 11 lande og med et stærkt internationalt samarbejde som gør at vi kan levere i stort set hele verden.
Vi bruger rigtigt mange resurser på at kende både vores kunder og trenderne på markedet. Det gør at vi kan levere et produkt som er utroligt populært og hvor vi stadigt får nye kunder hvert år.
Det er også vigtigt for os at man som florist i vores netværk skal have en god oplevelse, og derfor har vi løbende grundige evaluering af vores butikker, hvor vi blandt andet kigger på serviceniveau, kundefeedback, og statistik.
Samtidigt vurderer vi alle ansøgninger vi får til netværket grundigt, for at sikre at vi ikke har flere butikker i et område end vi måske har brug for.
På den måde sikrer vi at alle får så meget ud af samarbejdet som muligt.
Noget andet som er vigtigt for os, er feedback fra vores butikker. Derfor samler vi løbende feedback sammen fra hele netværket, og lytter naturligvis også til de enkelte ønsker og kommentarer vi får dagligt.
Hos Euroflorist synes vi at din butik er din egen og at du er den bedste til at drive den. Derfor blander vi os heller ikke i butikkens indretning. For os er det vigtigste at butikken er repræsentativ og at vores kunder bliver venligt og professionelt behandlet hvis de besøger butikken.
Det vigtigste for os er, at vores formidlinger bliver leveret med høj kvalitet og god service.