Euroflorist

Tilbagebetalings policy

8.1 Tilbagebetalinger kan nogle gange ske efter vurdering af ledelsen.

9 Hvis produktet er skadet eller forkert

9.1 I anledning af den skrøblighed mange af vores produkter har beder vi dig fremføre din klage indenfor 1 arbejdsdag fra leveringsdatoen.

9.2 Vi garanterer syv dages friskhed af de blomster, planter eller tilbehør du har bestilt, fra leveringsdatoen. Hvis nogle af blomsterne ankommer skadet, døde eller bliver visne indenfor syv dage efter levering, bør du tage et digitalt billede af produktet og sende det til os gennem vores kontaktside, alternativt tage dem med til den florist som har leveret dem. Vi vil da erstatte blomsterne og levere nye til dig gratis.

9.3 Hvis du vil sende et produkt i retur til os af en grund som ikke er i enhed med paragraf 9.2, på grund af skade ved levering eller forkert vare, beder vi dig henvende dig til vores policy for retur i paragraf 11. Vil du have en tilbagebetaling i stedet for at skifte produktet ud eller erstatte det, vil vi betale dig pengene tilbage for prisen, leveringsomkostninger og de omkostninger der tilkommer ved at returnere det til os. Send venligst en kvittering for tilbagevenden porto til os.

9.4 Vi vil kontrollere alle varer der sendes i retur til os som skadet eller fejlagtig. Hvis vi opdager at produktet ikke er skadet eller fejlagtigt kan vi opkræve dig for produktet og de omkostninger det påfølger for os.

10 Hvis vi har sendt det forkerte produkt

10.1 Hvis vi har sendt et produkt du ikke har bestilt, venligst henvend dig til vores policy for retur som opgives i paragraf 11. Hvis du sender det i retur til os vil vi betale dig pengene tilbage for produktet, de oprindelige leveringsomkostningerne og prisen for at sende det i retur til os.

11 Retur og Klager

11.1 Hvis du sender et produkt i retur i enhed med paragraf 9 eller 10, eller hvis du vil fremfør en klage, venligst henvend dig til kundeservice via vores kontaktside eller per post til Euroflorist AB, Postbox 5105, 200 71 Malmø. Du vil så få et ordrenummer eller et betalings ID. Dette skal du opgive i all korrespondance. Hver retur behandles individuelt og mulige vedtagelser vil bestemmes efter aftale med kunden.

11.2 Når du sender et produkt i retur til os beder vi dig om at bruge en sikker leveringsmetode til den adresse du har fået oplyst af vores kundeservice, og dermed få en kvittering som bevis for at du har sendt produktet i retur til os. Har du nogle problemer med at sende et produkt i retur, for eksempel på grund af des størrelse, beder vi dig tage kontakt med os.

11.3 Hvis du ikke bruger dit ordrenummer eller betalings ID ved all korrespondance, kan det forsinke vores svar til dig.

Kundservice